• Az ön kosara üres!

ÁRUHÁZUNK HASZNÁLATÁRÓL

A FOREVER LIVING PRODUCTS MAGYARORSZÁG KFT INTERNETES ÁRUHÁZÁNAK HASZNÁLATÁRÓL

Bevezető
Belépés az áruházba
Ismerkedés a termékekkel
Regisztráció
Bejelentkezés az áruházba
Hasznos eszközök
Keresés az oldalon
Vásárlás az áruházban
Fizetési módok
Kézbesítés, áruátvétel
Hasznos marketing eszközök
A megrendelés feltételei 
Reklamáció, árucsere, garancia



Bevezető

Az internetes áruházat a Forever Living Products bejegyzett, azonosító számmal rendelkező Üzleti Partnerei használhatják. Mindazok, akik az Interneten történő böngészés során jutottak el az áruházhoz, és olvassák ezt a szöveget, de nem tartoznak bejegyzett partnereink (Forever Üzleti Partnereink) közé, csak a partnerhálózatunkhoz történő csatlakozást követően szerezhetnek jogosultságot arra, hogy az áruházban vásároljanak. A csatlakozás egy, már bejegyzett Forever Üzleti Partnerünk közreműködésével történhet. Szabályaink nem teszik lehetővé, hogy bárki közvetlenül Társaságunkhoz csatlakozzon. Arra azonban lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy hálózatunkhoz való csatlakozását áruházunkban elektronikusan kezdeményezze. Ennek módjáról ebben a tájékoztatóban bővebb információt talál.

Az áruház használathoz Forever Üzleti Partnereinknek az azonosító számon kívül rendelkezniük kell egy olyan elektronikus postafiókkal (e-mail címmel), amelyre az áruház üzenetet küldhet a számukra, továbbá egy belépési jelszóval. Az a Forever Üzleti Partner, aki még nem rendelkezik a shop használatához szükséges jelszóval, a shop kezdő oldalán, a felső sorban található "jelszó igénylés" linkre kattintva egy adatlap kitöltésével kérhet jelszót magának. (regisztrált Üzleti Partnereink ugyanitt igényelhetnek jelszót a www.foreverliving.com címen elérhető központi információs honlapunk üzleti partnerek számára kialakított, jelszóval védett részéhez való hozzáféréshez is.)  A bekért adatok az azonosításához szükségesek. A jelszót az általa megadott e-mail címre küldjük el az igénylőnek. A jelszót a későbbiekben megváltoztathatják, sőt javasoljuk, hogy kezdetben kapott jelszavukat változtassák meg. (Erre a bejelentkezés után, a fent megjelenő Fiókom menü Beállítások almenüjében van lehetőség.) Annak más személyre történő átruházásából, vagy elvesztéséből adódó károkért Társaságunk nem vállal felelősséget. Ezért kérjük partnereinket, hogy jelszavukkal körültekintően bánjanak.
Ugyancsak a "jelszó igénylés" funkciót használhatják, ha már meglevő jelszavukat elfelejtették. Az elfelejtett jelszó helyett ugyanolyan módon kérhetnek új jelszót, mintha első alkalommal kérnék azt.

Az áruház lehetőséget biztosít arra, hogy partnereink az Interneten keresztül rendeljenek termékeket az FLP-től. Felhívjuk azonban a figyelmüket arra, hogy nincs lehetőségünk külföldre postázni, vagyis külföldre, külföldön bejegyzett Forever Üzleti Partnereink részére nem tudunk megrendelést teljesíteni, de arra sincs lehetőség, hogy magyarországi partnereink Magyarországon kívüli címre kérjék küldeményük kiszállítását.

Áruházunk termékkínálatát bárki szabadon megtekintheti, sőt kosárba is összeválogathatja, ahhoz nem szükséges sem kódszám, sem jelszó megadása, vásárolni azonban csak ezek használatával lehel.



Belépés az áruházba

Internetes áruházunk elérhető az FLP információs oldaláról, a www.foreverliving.com címről:
- A honlap termékekről szóló oldalairól átirányítjuk Önt az internetes áruháznak az egyes termékek részletes leírását tartalmazó részébe.
- A honlap Üzleti Partnereinknek fenntartott részéből az internetes áruház magyar főoldalára juthatunk, ha a Hogyan vásároljunk menüpontot választjuk. 

Az áruház elérhető közvetlenül is a következő címen: www.flpshop.hu. 

Így jutunk az áruház főoldalára.



Ismerkedés a termékekkel

Ehhez elegendő a bal oldali menü használata, ahol a termékeket csoportokba rendezve tekintheti meg.
Ha már ismeri termékeink valamelyikét, írja be a termék nevét vagy annak Ön által ismert részét, esetleg a termék kódszámát a kereső ablakba, és kattintson a nagyítóra. (A keresésről lejjebb további információkat talál.)


Tájékozódjon, gyűjtsön információkat!
Mindehhez nincs szüksége arra, hogy partnerhálózatunk bejegyzett tagja legyen, ugyanakkor a tagság előfeltétele annak, hogy áruházunkban vásárolhasson. Ennek módjáról, feltételeiről, előnyeiről érdeklődjön attól az ismerősétől, akitől az FLP nyújtotta lehetőségekről hallott. A csatlakozás megkönnyítésére áruházunk honlapján adminisztrációs segítséget kínálunk Önnek a „Fiókom” menü "Regisztráció" almenüpontjában.



Regisztráció

Bejegyzett partnereinknek szükségtelen, sőt kifejezetten nem ajánlott az itt megtalálható adatlap kitöltése és elküldése. Ez ugyanis a partnerhálózatunkhoz való csatlakozási szándékát jelenti egy, az érdeklődő által ismert Forever Üzleti Partner közreműködésével. Aki tehát már Forever Üzleti Partnerünk, ennek az adatlapnak a kitöltésével ismételt regisztrációt kezdeményez, ami Társaságunk Nemzetközi Üzletpolitikája szerint nem megengedett.

Áruházunk azon látogatóinak azonban, akik még nem Forever Üzleti Partner, figyelmébe ajánljuk ezt a fejezetet:
Amennyiben Ön vásárolni szeretne áruházunkban, vagy érdeklődik az FLP üzleti lehetősége iránt, javasoljuk, csatlakozzon partnerhálózatunkhoz. Erre csak úgy van lehetősége, ha egyik Forever Üzleti Partner közreműködését kéri. Ha Ön ismer ilyen személyt, javasoljuk, beszélje meg vele szándékát, és kérje segítségét, akár a termékekről, akár az üzleti lehetőségről szeretne többet megtudni. Társaságunk semlegességét megőrizve nem ajánl Önnek ilyen partnert, de ha már kapcsolatba került valamelyikükkel, az Ön csatlakozását készséggel megkönnyítjük azzal, hogy Ön helyett elkészítjük az Ön szabályszerű Forever Üzleti Partner jelentkezési lapját és azt első internetes termékrendelésével együtt futárral eljuttatjuk Önhöz, hogy aláírhassa, vagy ha Ön az első alkalommal megrendelt termékeket valamelyik képviseletünkön szeretné átvenni, a termékek átvételekor írhatja alá a jelentkezési lapot, amelyet az Ön által megadott adatokkal kitöltve már előkészítettünk.

Lehetőségük van jelentkezési lapjuk kinyomtatására közvetlenül a regisztrációjuk befejezésekor, később pedig a bejelentkezést követően a Fiókom/Beállítások menüben. Az így kinyomtatott jelentkezési lap természetesen nem minősül élő szerződésnek mindaddig, amíg azt Társaságunk és a jelentkező alá nem írja.
Jelentkezésének elfogadására csak az első termékrendelésével együtt kerülhet sor.

Javasoljuk, kattintson a Fiókom/Regisztráció menügombra. Olvassa el az ott leírtakat és tekintse meg az adatlapot, amelyet Önnek ki kell majd töltenie, ha még nem bejegyzett partnerünk, de vásárolni szeretne áruházunkban. Ha az adatlapot kitöltötte és elküldte az első megrendelésével együtt (mindezt a lap elhagyása nélkül megteheti), egy, az ön által a regisztráció során megadott címre küldött automatikus e-mailben máris megkapja tőlünk Forever Üzleti Partner kódszámát és jelszavát. Amennyiben első megrendelését bankkártyával vagy a PayPal közreműködésével kívánja fizetni, a fizetéshez szükséges bejelentkezést már ezzel a két adattal tudja elvégezni. Első termékrendelésének elküldése után két munkanapon belül kézhez kapja mind a megrendelt termékeket, mind pedig az Ön által megadott adatokkal kitöltött Forever Üzleti Partner jelentkezési lapot. A kettőt együtt kell átvennie és a jelentkezési lapot aláírnia. Ha ön első megrendelését valamelyik képviseletünkön veszi át, a jelentkezési lapot ott kell aláírnia. Ebből egy eredeti példány Önnél marad.
Sem vásárlás nélküli regisztrációra, sem Forever Üzleti Partner regisztráció nélküli vásárlásra nincs lehetőség - kivéve természetesen azt az esetet, ha Ön már regisztrált partnerünk.

Új regisztrációval együtt leadott első megrendelés nem vehető át Pick Pack Ponton.
A kézbesítéssel, áruátvétellel kapcsolatos további tudnivalókért kattintson ide: Kézbesítés, áruátvétel



Bejelentkezés az áruházba

Ha Ön vásárolni szeretne áruházunkba, az csak akkor teheti meg, ha előtte bejelentkezik üzleti partneri kódszámával és jelszavával, mivel Társaságunk csak bejegyzett Forever Üzleti Partnereit szolgálja ki termékeivel.
A bejelentkezés nem feltétlenül szükséges a főoldalra lépéskor. Ha Ön úgy kívánja, barangoljon kedvére lapunkon. Bejelentkeznie elegendő akkor is, ha már megtalálta az Önnek megfelelő terméket és azokat összegyűjtötte virtuális bevásárló kosarába. A főlodal jobb felső részén megtalálható bejelentkező rész ugyanis minden oldal tetején látható marad, tehát a belépés bármikor lehetséges. 
A rendszer használatához szükséges Forever Üzleti Partner kódszámmal Ön már rendelkezik, ha Ön a bejegyzett partnerünk. A jelszóhoz jutás módjáról a Bevezetőben talál tájékoztatást.



Törzsvásárlói kedvezmény 

Erre a kedvezményre, melynek mértéke 30% a kiskereskedelmi árhoz viszonyítva (és 15% az új vásárlói árhoz viszonyítva, amely új vásárlói áron vásárolhatnak partnereink, miután csatlakoztak rendszerünkhöz), bármelyik regisztrált partnerünk jogosulttá válik azt követően, miután két egymást követő naptári hónap alatt kettő kartonpontnak (2cc) megfelelő személyesnek elismert vásárlást teljesít. (A feltételek leírását Nemzetközi Üzletpolitikánk tartalmazza.) A kedvezményre való jogosultságot áruházunk automatikusan kezeli, így ha ön jogosult rá, bejelentkezés után a termékeknek már ez a kedvezményes ára jelenik meg, mely már tartalmazza azt a további 5, 8, 13, illetve 18% kedvezményt, amely partnereiket elért üzleti szintjüknek megfelelő mértékben illet meg.
A bejelentkezés után a termékadatok közt megjelenő ár mindig az, amelyiken ön jogosult vásárolni. Ennek a kedvezménynek a mértéke százalékban kifejezve megjelenik az ön neve mellett, miután bejelentkezett, és mindaddig látható marad, amíg ön nem jelentkezik ki. Ha szeretné látni a termék új vásárlói árát is, húzza a nyilat a termék árára, kattintás nélkül. Ekkor egy buborékban megjelenik az új vásárlói ár.



Hasznos eszközök

Miután Forever üzleti partneri kódszámának és áruházunk használatához kapott jelszavának megadásával ön beazonosítható módon bejelentkezik áruházunkba, a képernyő tetején található menüben olyan eszközöket talál, amelyek segíthetik önt áruházunk használatában.
Ezek az eszközök a következők: 

Megrendelések (a Fiókom menüben található)
Itt összegyűjtve megtalálja folyamatban levő (már leadott, de még át nem vett) és korábbi (2014. július 7-től leadott) megrendeléseit.
Folyamatban levő rendelései közül azokat, amelyeknél előzetes fizetési módot választott, akár erről a helyről indulva fizetheti. Amint munkatársaink feldolgozták megrendelését, megjelenik itt az adott megrendelés mellett a Fizetés feiratú gomb, ami ugyanúgy működik, mint a megrendelése feldolgozása után kapott e-mailben található hivatkozás. Így ha az ön által használt levelező rendszer késve továbbítja az említett e-mailt, a fizetést ön ebből a menüpontból indulva is kezdeményezheti.
Korábbi rendelései megtekintésén kívül lehetőség van azok bármelyikének visszatöltésére a kosárba. Így ha az ön vásárlási szokásai között szerepel bizonyos termékek rendszeres újra rendelése, itt ezt egyszerű módon megteheti, természetesen aktualizálva: az aktuális árfolyamon és jogosultsági szinten. A kosárba visszatöltött korábbi megrendelés a kosárban természetesen módosítható.

Meghatalmazások (a Fiókom menüben található)
Ebben a menüpontban megtekintheti élő meghatalmazásait. Azoknak a személyeknek a listáját, akiket ön hatalmazott meg, és azokét is, akik önt hatalmazták meg - a két listát egymástól elkülönítve, két különböző fülön találja.
Ugyanitt önnek lehetősége van arra, hogy új meghatalmazásokat adjon vásárlásra, illetve korábban adott meghatalmazásait visszavonja.
Kérjük, ne feledje, hogy internetes áruházunkban leadott online meghatalmazása, bár azonnal érvénybe lép, csak vásárlásra jogosítja fel az ön meghatalmazottját. Ha szeretné őt további feladatok, lekérdezések elvégzésére is meghatalmazni, kérjük, töltsék ki a Társaságunknál erre a célra szolgáló nyomtatványt és azt juttassák el valamelyik hazai képviseletünkre. A nyomtatvány képviseleteinken is beszerezhető, de foreverliving.com címen elérhető központi honlapunk üzleti partnereink számára fenntartott részében is megtalálható, onnan letölthető.

Mentett kosarak (a Fiókom menüben található)
Ha egy megrendelést félbe kellett hagynia, lehetősége van arra, hogy a kosár aktuális tartalmát elmentse. Az így elmentett kosarat ebben a menüpontban tudja megnyitni és a megrendelését folytatni.

Beállítások (a Fiókom menüben található)
Ebben a menüpontban a következő lehetőségek állnak rendelkezésükre:
- Jelszó módosítás
Itt lehetősége van áruházunk használatához korábban kapott jelszavának megváltoztatására. Javasoljuk, saját biztonsága érdekében időnként éljen ezzel a lehetőséggel.
- E-mail címének módosítása.
Ha egy következő megrendelésükről egy új e-mail címre kérnek értesítést, kérjük, először itt módosítsák e-mail címüket és csak utána adják le új megrendelésüket.
- Jelentkezési lap nyomtatás
Azok a Forever Üzleti Partnerek, akik nem a hagyományos módon, vagyis papír alapú jelentkezési lap kitöltésével, hanem a webshopban, elektronikus adatlap kitöltésével csatlakoztak Társaságunkhoz, itt lehetőséget biztosítunk arra, hogy jelentkezési lapjukat kinyomtathassák maguknak. Azok a Forever Üzleti Partnerek, akik nem a webshopban regisztráltak, ezzel a lehetőséggel nem tudnak élni.

Szállítási címek (a Fiókom menüben található)
Azokat a szállítási címeket, amelyeket ön korábbi megrendeléseinél (2014. július 7. óta) megadott és elmentett, itt megtekintheti, módosíthatja, törölheti, de akár újabbal bővítheti. Az itt karbantartott lista legördülő menüben megjelenik, amikor ön megrendelésének készítése során az aktuális rendelés szállítási címét készül megadni, így az akár egy kattintással az ön által összegyűjtött listából kiválasztható.

Ajánlások (a Fiókom menüben található)
Itt összegyűjtve megtalálják korábban elküldött kosaraikat, termékajánlásaikat (ezekről a lehetőségekről lentebb részletesebb tájékoztatást találnak, a Hasznos marketing eszközök című fejezetben) és meghívóikat, külön fülek alá rendezve. Itt lehetőségük van arra is, hogy a korábban elküldött kosarat vagy ajánlást később másnak is elküldjék úgy, hogy azt visszatöltik, majd egy másik ismerősüknek elküldik.

Aktuális árlista (a Fiókom menüben található)
Megtekintheti az adott időszakra vonatkozó árlistát, amely a pontértékes termékek kódszámát, nevét, pontértékét, kiskereskedelmi, új vásárlói és nagykereskedelmi árát tartalmazza.

Kedvencek
Itt ön egyetlen listájában összegyűjtheti azokat a termékeket, amelyekből rendszeresen vásárolni szokott, így megrendelésének összeállításakor az ebbe a listába összegyűjtött termékeket nem kell Önnek a bal oldali menü termékcsoportjainak valamelyikéből kikeresnie. Tulajdonképpen egy személyre szabott menüt hozhat így létre, amelyben tetszőleges termékeket helyezhet el. A lista tetszés szerint módosítható. Egy terméknek a Kedvencek közé helyezéséhez kattintson a termék adatai közt megjelenő csillag ikonra.

Meghívás
Ezzel a lehetőséggel akkor érdemes élni, amikor az ismerőseiknek nem konkrét termékeket, hanem magát a webáruházat szeretnék a figyelmükbe ajánlani, akár e-mailben, akár az FLP360 oldalon. A meghívó címzettje a meghívásba ágyazott linkre kattintva webáruházunknak egy erre a célra létrehozott üdvözlő oldalára jut, ahonnan kiindulva megismerkedhet áruházunkkal és termékeinkkel.



Keresés az oldalon 

A képernyő jobb oldalán, fent található egy keresőablak. Ön akár a termék nevét, vagy annak egy részét ismeri, akár a termék kódszámát, írja be az ablakba, és az áruház megmutatja Önnek a keresett terméket. Ha több termék is megfelel a beírt feltételnek, valamennyi megjelenik, egymás alatt. Közülük kiválasztható a keresett termék. Minél pontosabban adja meg Ön a termék nevét vagy kódszámát, a keresés annál eredményesebb lesz - ideális esetben egyetlen termék jelenik meg a képernyőn, épp az, amelyet Ön keres.
Amint ön elkezdi a begépelést, egy betekintő ablak nyílik meg, amelyikben a gépelés közben folyamatosan frissül a találatok listája, amelyben egy kicsi termékfotó is segíti a beazonosítást.



Vásárlás az áruházban 

A megrendelni kívánt terméket akár a termékcsoportok közt böngészve, akár a kereső funkció segítségével, akár a kedvencek listájából választva találja meg, a képernyőn megjelenik a termék leírása.

A "kosárba" feliratú gombra kattintva a termék egy virtuális kosárba kerül. Ennek a kosárnak a tartalma a vásárlás közben folyamatosan figyelemmel kísérhető a képernyő jobb felső részén megjelenő részben, ahol csak a kosárba helyezett termékek összesített darabszáma látható, de az ikonra húzva az egeret, először egy betekintő ablak gördül le, majd kattintás után a kosár oldal nyílik meg.

A táblázat egymástól elkülönítve kezeli az un. pontértékes és pontérték nélküli termékeket.

Ezen az oldalon tetszés szerint változtathat megrendelésén, egyúttal figyelemmel kísérheti a megrendelt termékek árát, a megrendelés végösszegét.

Lehetőség van arra, hogy megrendelésének összeállítását félbehagyja, mind egyéni, mind csoportos megrendelés esetén. Szerkesztés alatt álló, még el nem küldött megrendelését elmentheti, majd amikor folytatni szeretné, visszatöltheti, és ugyanott folytathatja, ahol az elmentéskor abbahagyta. Ez különösen csoportos megrendelés összeállításakor hasznos, de egyéni megrendelése sem fog elveszni, ha bármilyen okból félbe kellett azt hagynia.

Megrendelésének elküldésekor kérjük, FIGYELJEN a képernyő felső részén folyamatosan látható információra, az un. értéknapra, amely arra utal, hogy az Ön megrendelését rendszerünk melyik napra fogja jóváírni Önnek. Kivéve, ha valamelyik irodánkban kíván terméket átvenni és ezt a megrendelését áruházunk Előrendelés menüpontban előre leadja, de a termékek árát nem a megrendeléskor, hanem a termékek átvételekor fizeti ki. Ekkor ugyanis a termékekért járó pontérték a termékek helyszíni átvételének napján kerül jóváírásra. (Ld még a következőkben az Egyéb rendelési módoknál.) 

Ez az információ vásárlóknak kevésbé fontos, csapatépítőknél azonban jelentőséggel bírhat, különösen az un. minősülések szempontjából. Javasoljuk Önnek, hogy a rendelések leadása előtt, különösen akkor, ha ez Önnek a fent említettek miatt fontos lehet, körültekintően és időben tájékozódjon, mert a megrendelések időben való leadása minden esetben a vevő (Forever Üzleti Partner) felelőssége.


Egyéb rendelési módok:

- Előrendelés: Ezt a lehetőséget azoknak ajánljuk, akik a megrendelt termékeket valamelyik irodánkban személyesen, egy előre választott napon szeretnék átvenni.
   Előrendelt termékeink a rendelés folyamata részeként előre kifizethetők bankkártyával, így az áru helyszíni átvétele mindössze néhány percet vesz igénybe, hiszen a megvásárolt termékeket a kért időpontra átvételre előkészítjük. Az így megrendelt és kifizetett termékek a vásárlásnak megfelelő időszakra kerülnek jóváírásra.
   Amennyiben az előrendeléskor későbbi, az áru átvételekor esedékes fizetési opciót választja, úgy mind a termékeket, mind a számlát a helyszíni fizetéskor állítjuk csak ki, és a rendelés pontértékét a fizetés időpontjának megfelelő hónapra tudjuk jóváírni. Érdemes még megjegyezni, hogy az előrendelés ezen válfaja esetén (áruátvételkor történő fizetéskor) a rendelkezésre álló, FIFO elv szerinti raktárkészlet kerül feldolgozásra, vagyis az árukat a megrendeléskor nem foglaljuk le önnek. Így egy esetleges a készlet erejéig tartó akció esetén előrendelésével nem feltétlenül szerez jogot az akciós árukészletből való részesedésre.

- Csoportos rendelés: Ezt a rendelési módot azoknak a vásárlóknak érdemes választaniuk, akik összefogva, egyiküket megbízzák azzal, hogy valamennyiük egyidőben leadott megrendelését egyidőben és egy helyen vegye át. A csoportos rendelésként leadott több megrendelést egy közös csomagban postázzuk, amivel vevőink költséget takaríthatnak meg, az együttes átvétel megszervezésével pedig időt, hiszen elegendő egyiküknek időt fordítani az átvételre.
Annak a személynek, aki a csoport megrendelését leadja, nem kell ismernie azoknak a Forever Üzleti Partnereknek a webshophoz használt jelszavát, akiknek a rendelését a csoportban leadja. Elegendő, ha a forever üzleti partneri kódszámukat ismeri. Fontos viszont, hogy a csoportos megrendelést leadó személy rendelkezzen a csoport mindegyik tagjától kapott meghatalmazással. A meghatalmazás meglétét ugyanis a rendszer az FLP gépi nyilvántartásában ellenőrzi, és nem enged meghatalmazottként megrendelést leadni olyan személy nevére, akinek nem rendelkezik rendszerünkbe berögzített meghatalmazásával. A csoportos megrendelést a meghatalmazott saját forever üzleti partneri kódszámának és saját webshop jelszavának megadásával adhatja le úgy, hogy a csoportba tartozó minden egyes rendelés előtt csak a kódszámát kell megadnia annak a Forever Üzleti Partnernek, akinek a megrendelését készíti. Nem kell a csoportba tartozó rendelések előtt külön-külön belépnie a shopba: mindaddig, amíg a csoport rendelését készíti, nem lép ki ebből a folyamatból.
Csak egyszer kell megadnia azt a kézbesítési címet, ahol a csomagot, amelybe a csoport rendeléseit tettük, át kívánja venni.

   Egy csoport rendeléseinek összeállítása közben ön láthatja, épp kinek a megrendelését készíti. Figyelemmel tudja kísérni azt is, hogy hol tart a csoport összeállításában.
   A csoport rendeléseinek leadása után egy táblázatban megjelennek a csoportba tartozó rendelések. Ezek itt megtekinthetők, módosíthatók, törölhetők, sőt itt még lehetőség van arra is, hogy a csoportba további rendelést adjon le.
   A csoportnak legalább 2 rendelésből kell állnia. Nem küldhető el a csoportos rendelés, ha abban csak 1 rendelés van.



Fizetési mód

A megrendelt termékek árának kifizetésére Önnek háromféle módot ajánlunk: mégpedig
1. az utánvétet,
2. a bankkártyával történő fizetést és
3. a PayPal szolgáltatás útján történő fizetést.

1. Ha Ön az utánvétet választja, a termékek árát Ön a termékcsomagot kiszállító futárnak fizetheti meg készpénzben, ha pedig a megrendelt termékeket valamelyik képviseletünkön személyesen veszi át, az utánvét az átvételkor, az irodánkban történik.

2. Ha Ön a bankkártyás fizetési módot választja, a megrendelt termékek árát a megrendelési folyamat részeként, még a kézbesítést megelőzően fizetheti meg.

a. Ehhez először a beérkező megrendelésből Társaságunknak számlát kell készítenie. Ennek során írjuk jóvá az Önt esetlegesen megillető engedményt, amelynek összegével - a személyes, képviseletünkön történő vásárlással azonos szabályok szerint - csökkentik a fizetendő összeget.

b. A fizetendő (engedménnyel csökkentett) összegről ön egy e-maliben értesítjük. Az ebben az e-mailben található linkre kattintva pénzügyi partnerünk honlapjára jut, ahol megtörténik a bankkártyás fizetés.

Az e-mail egy figyelmeztetést is tartalmaz arról, hogy Önnek ezen üzenet kiküldésétől (tehát nem attól, amikor az üzenetet Ön megkapta, vagy elolvasta) számítva 24 óra áll rendelkezésére, hogy a bankkártyás fizetést teljesítse. 24 óra leteltével egy automatikus üzenetben értesítjük Önt arról, hogy a 24 óra letelt, így megrendelését töröltük. Kérjük tehát, kísérje figyelemmel elektronikus postaládáját, hogy a bankkártyás fizetést idejében teljesíteni tudja.
(A 24 óra a hétvégére, ünnepnapokra is vonatkozik, mivel a bankkártyás szolgáltatás minden nap, az ünnepnapokon, pihenőnapokon is az Ön rendelkezésére áll.)

c. A kártyával történő fizetéshez kattintson a fenti levélben látható linkre, és a képernyőn megjelenő utasításokat követve elvégezheti a fizetést.

d. Bankkártyás fizetés a webáruházban:
Ha ön bejelentkezik webáruházunk honlapjára, a jobb oldalon található, Fiókom menü Megrendelések menüpontjára kattintva megtekintheti folyamatban levő és régebbi megrendeléseit egy listába rendezve. Amint megtörténik a leadott megrendelés feldolgozása, a megrendelés adatai mellett megjelenik egy Fizetés feliratú gomb. Erre kattintva ugyanúgy elvégezheti a bankkártyás fizetést, mintha az e-mailben kapott linkre kattintana. Így ha az e-mail bármilyen szolgáltatói hiba miatt nem érkezik meg önhöz, ezen a módon akkor is el tudja végezni a bankkártyás fizetést.

3. Ha Ön a PayPalon keresztül történő fizetési módot választja, a folyamat hasonló a bankkártyás fizetési módnál leírthoz. Aki ezt a kényelmes és biztonságos fizetési módot választja, vállalnia kell annak többletköltségeit (szemben a bankkártyás fizetési móddal, amelynek költségeit Társaságunk magára vállalja). Ennek százalékos mértékéről a megrendelés során, ennek a módnak a választásakor tájékozódhat, számszerű értéke pedig a fizetés során a PayPal oldalán, az oda való belépéskor megjelenik.
Ezt a népszerű, nemzetközi viszonylatban gyakran használt fizetési módot ön akkor választhatja, ha korábban már regisztrált a PayPal honlapján. További információkat (angol nyelven) szintén ezen a honlapon talál: www.paypal.com



Kézbesítés, áruátvétel

A megrendelt termékek átvételére a következő lehetőségek közül választhat:

1. Házhozszállítás futárszolgálattal.
2. Átvétel a Pick Pack Pont hálózat egyik átadó pontján
3. Átvétel társaságunk egyik hazai képviseletén (csak előrendelés esetén)

1. A megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja ki Önnek.

a. Az utánvéttel megrendelt termékek árát Ön az átvételkor a futárnak fogja megfizetni, a szállítási költséggel együtt.

b. Ha Ön a bankkártyás vagy a PayPal fizetési módot választotta, akkor a futárnak már csak a szállítási költséget kell megfizetnie, mivel a bankkártyás és PayPal fizetéskor az Ön számláját nem terheljük meg a kiszállítás költségével.

c. A megrendelés során meg kell adnia azt a belföldi címet, ahol a termékeket át szeretné venni a futártól. Kérjük, hogy itt kizárólag belföldi címet jelöljön meg, külföldre nem áll módunkban küldeményt kézbesíteni. Az így megadott cím csak a kézbesítés helyére vonatkozik, a termékekről kiállított számlára változatlanul az a cím kerül, amelyet Ön korábban Társaságunkhoz bejelentett.
Ugyanitt meg kell adnia egy telefonszámot, amelyen a futár egyezteti Önnel a kiszállítás időpontját.

A 2017. február 1-jétől bevezetésre került "Just in Time" szolgáltatás részeként a kézbesítési nap reggelén a futárszolgálat egy, a kiszállítási tervnek megfelelően kalkulált 3 órás várható érkezési időablakot küld e-mailben és/vagy sms-ben. 

A futárszolgálat díjtételeit a megrendelés közben megtekintheti.

Az 1 cc pontértéket meghaladó megrendelés szállítási költségét Társaságunk magára vállalja.

A futárszolgálat díjtáblázatát itt is megtekintheti:
Futárszolgálatok díjtételei 2017. február 1-jétől
Szállítási címtől függetlenül
Súly Szállítási díj
0,1 -   5 kg 1.340,-Ft
5,1 - 10 kg 1.440,-Ft
10,1 - 20 kg 1.820,-Ft
20,1 - 40 kg 2.120,-Ft
40 kg felett 53 Ft/kg
Az árak bruttóban értendőek, az ÁFA-t és a pénzkezelési díjat is tartalmazzák! 
Érvényes 2017.02.01-től.

d. Csoportos kézbesítés lehetőségét is biztosítjuk Önöknek. Ezt olyan esetben javasoljuk alkalmazni, amikor például egy kisebb Forever Üzleti Partnereri csoport egyik tagja Internet hozzáféréssel rendelkezik, és vállalja, hogy csoportjának megrendeléseit együttesen leadja, illetve a megrendelt, egy időben érkező több csomagot egy helyen, egy időben átveszi. A csoportba tartozó megrendeléseket egymás után, külön-külön kell elkészíteni, majd egyetlen kézbesítési címet adhat meg, ahova a csoportba tartozó valamennyi megrendelést egyetlen csomagba csomagolva átveszi. Ez alapján az FLP munkatársai a megrendeléseket egy csoportba gyűjtik, egy közös csomagba csomagolják. A kézbesítési díj kiszámításánál azonban a futárszolgálat nem vonja össze a megrendeléseket, tehát például öt darab 0,4cc értékű megrendelést nem tekintenek úgy, mintha az egy darab 2,0cc értékű megrendelés volna.

2. Átvétel a Pick Pack Pont hálózat egyik átvételi pontján.
Ezt az átvételi lehetőséget első sorban azoknak ajánljuk, akik valamelyik átvételi pontot könnyen eléri (pld. lakás vagy munkahely közelében). Előnye a kedvező ár és az, hogy az átvételi pontot ön az önnek megfelelő időpontban keresheti fel.
Az átvételi pontokat megtekintheti, ha ide kattint: boltkereső
A megrendelés során egy beépített térképes applikáció segítségével választhatja ki az átvétel helyét.

Válassza ki a lakhelyéhez legközelebbi Pick Pack Pontot, ahol 3 napon belül bármikor átveheti a küldeményt bruttó 900 Ft/csomag/rendelés díj ellenében, a következő feltételekkel:
• egy Pick Pack pontra egy névre csak egy csomag küldhető
• a csomag súlya nem haladhatja meg a 20 kg-ot
• a szolgáltatás minden hó 1-től 20-ig vehető igénybe
Új regisztrációval együtt leadott első megrendelés nem vehető át Pick Pack Ponton.


3. Átvétel valamelyik hazai képviseletünkön
Válassza a megrendelés során az Előrendelés opciót. Ezt követően kiválaszthatja, hogy melyik hazai képviseletünkön és mely nyitva tartási napon (legfeljebb a megrendelés értéknapját követő 3. nyitvatartási napon) veszi át a megrendelt termékeket.

Ha ön a megrendelés folyamatában bankkártyával vagy PayPallal előre kifizette a megrendelt termékeket, az áru helyszíni átvétele mindössze néhány percet vesz igénybe.
Ha a megrendeléskor azt választotta, hogy az áruk átvételekor fog fizetni, a megrendelését előkészítjük, de a számlát csak a helyszíni fizetéskor állítjuk ki, és önt az átvételkor rendelkezésre álló raktárkészletből tudjuk kiszolgálni, vagyis az árukat a megrendeléskor nem foglaljuk le önnek.


Hasznos marketing eszközök
Kosár küldés
Ha egy Forever Üzleti Partner a hozzá csatlakozott más Forever Üzleti Partnerek figyelmébe szeretne ajánlani egy vagy több terméket, azokat összegyűjtheti saját kosarában és elküldheti nekik egy e-mailben, ha a saját kosarában a Kosár küldése gombra kattint. Felhasználhatja ezt a lehetőséget akkor is, ha egy ismerőse csatlakozni szeretne. Ekkor a leendő szponzor elküldi az összeállított kosárban azoknak a termékeknek a listáját, amelyeket előzetesen megbeszéltek, vagy amelyeket az első vásárlásra javasol. A címzett az e-mailben kapott linkre kattint, ekkor bekerül a shopunkba, a Kosár oldalra, ahol a küldött termékek listája jelenik meg. Az oldal tetején pedig üdvözlő szöveg fogadja a küldő nevében. Ezután itt regisztrálhat egy regisztrációs felületen, ahol a szponzor neve és kódja már automatikusan ki van töltve a küldő adataival, hogy leegyszerűsítse a regisztrációt, vagy ha már rendszerünk tagja, bejelentkezhet és elküldheti megrendelését. A kapott listát a címzett természetesen tetszés szerint módosíthatja, ha akarja.
A kosarat Forever Üzleti Partnereink nem csak e-mailben küldhetik el ismerőseiknek, hanem készíthetnek olyan linket is, amelyet FLP360-as honlapjukon helyezhetnek el.
Kosarat küldhetünk annak az ismerősünknek is, aki még csupán érdeklődik, de neki talán célszerűbb termékajánlást küldeni. Erről többet megtudhatnak a következő pontban.
 
Termékajánlás küldés
Ennek segítségével Forever Üzleti Partnereink akár érdeklődő, de még nem csatlakozott ismerőseik, akár alsóvonalbeli ismerőseik figyelmébe ajánlhatnak termékeket.
Minden termék adatlapján megtalálható egy Ajánlás ikon, ami a közösségi médiában megszokott Megosztás ikonnal azonos kinézetű. Erre kattintva a termék bekerül egy, a kosárhoz hasonló, Termékajánlás című listába, amelyet a képernyő jobb felső részén, az Ön neve mellett megjelenő kis téglalapra kattintva tekinthet meg és módosíthat, majd innen küldhetik azt el ismerőseiknek e-mailben. Az e-mail címzettje az abban található linkre kattintva webshopunkba kerül, ahol az ajánlásban összeállított termékek jelennek meg, első sorban természetesen azok új vásárlói árával, ha azonban a címzett egy Forever Üzleti Partner, bejelentkezve a shopba, a termékek azzal az árral jelennek meg, amelyiken az illető jogosult vásárolni. Az oldal tetején pedig üdvözlő szöveg fogadja a küldő nevében.
A termékajánlást Forever Üzleti Partnereink nem csak e-mailben küldhetik el ismerőseiknek, hanem készíthetnek olyan linket is, amelyet FLP360-as honlapjukon helyezhetnek el. Ezzel az eszközzel akár kampányokat is szervezhetnek FLP360-as honlapjukon, időszakonként az aktuális termékeket ajánlva látogatóik figyelmébe, egyúttal bemutatva nekik internetes áruházunkat is.
 
Meghívó küldése
Ezzel a lehetőséggel akkor érdemes élni, amikor az ismerőseiknek nem konkrét termékeket ajánlanak, hanem magát a webáruházat szeretnék a figyelmükbe ajánlani, akár e-mailben, akár az FLP360 oldalon. A meghívó címzettje a meghívásba ágyazott linkre kattintva webáruházunknak egy erre a célra létrehozott üdvözlő oldalára jut, ahonnan kiindulva megismerkedhet áruházunkkal és termékeinkkel.
Ezt a funkciót a felső menüben található Meghívás ikonra kattintva érheti el.
Korábban elküldött kosaraikat, termékajánlásaikat és meghívóikat megtekinthetik, ha a Fiókom menü Ajánlásaim menüponjátra kattintanak. Itt lehetőségük van arra is, hogy a korábban elküldött kosarat vagy ajánlást később másnak is elküldjék úgy, hogy azt visszatöltik, majd egy másik ismerősüknek elküldik.



A megrendelés feltételei

Az Interneten történő rendelést az FLP akkor fogadja el Öntől, ha a megrendelés feltételeit Ön elfogadja. Ez irodáinkban személyesen bediktált rendelések esetében a számla aláírásával történik meg. Interneten történő rendeléskor pedig úgy, hogy a rendelési folyamatként Ön elolvassa, és az [Elfogadom] gomb megjelölésével elfogadja a feltételeket.



Reklamáció, árucsere, garancia 
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 2014. június 13-tól hatályos a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, amely részletesen szabályozza az internetes kereskedelmet. A rendelet a fogyasztók számára biztosított indokolás nélküli elállás határidejét 14 naptári napban határozza meg.
Ezen túlmenően:
Társaságunk üzleti szabályzatának (Nemzetközi Üzletpolitika) 13.01 (d) pontja szerint:
„Minden minőségi vagy mennyiségi hibát legkésőbb az átvételt követő 30 napon belül be kell jelenteni a Termékközpontnál.”
Kérjük tehát önöket, hogy a futártól átvett termékeket szíveskedjen ellenőrizni, és amennyiben akár mennyiségi, akár minőségi hibát észlel, jelezze azt Társaságunknak.
Kapcsolatfelvétel és panasz ügyintézés
A Felhasználó jogosult bármely kérdéseivel, megkeresésével vagy panaszával az FLP-t az alábbi elektronikus elérhetőségen: ugyfelszolgalat@flpseeu.hu vagy az alábbi levelezési címen, postai úton megkeresni. Az FLP ügyfélszolgálati posta címe: 1439 Budapest, Pf.: 745.
Az FLP bármely panaszt komolyan vesz és lehetőségei szerint haladéktalanul kivizsgál, de legkésőbb 30 napon belül megválaszol, amennyiben megalapozott, úgy orvosolja. Ha a panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az FLP azt kivizsgálja. A panasz elutasítása esetén az FLP az elutasítás indokáról tájékoztatja a panaszost.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben az FLP és a felhasználó között esetlegesen fennálló jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, úgy a felhasználó számára fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:     
          http://www.nfh.hu/
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
           A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
          1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
          Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
          E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
          Fax: 06 (1) 488 21 86
          Telefon: 06 (1) 488 21 31


Társaságunk Nemzetközi Üzletpolitikáját teljes terjedelmében megtekintheti (pdf formátumban), ha ide kattint:
     Nemzetközi Üzletpolitika


Igyekeztünk a fontos információkat leírni ebben a dokumentumban, hogy ezzel is megkönnyítsük Önnek a vásárlást, illetve csapatépítő munkáját. Ha azonban valamely kérdésére sem itt, sem az áruház megfelelő részeiben elhelyezett tájékoztató szövegekben nem talál választ, ne habozzon segítséget kérni "felső vonalától", vagy tegye fel kérdését telefonon, e-mail-ben Társaságunk ügyfélszolgálatának.


Köszönjük megtisztelő érdeklődését és együttműködését!

Üdvözlettel:
Forever Living Products Magyarország Kft.

Dokumentum vége – vissza az elejére